שישה סיפורים חדשים מעודכנים לתאריך טו’ טבת
המכנסיים, קו חוזר, המסתור, טעמה של תורה, קטנים גדולים (סיפור לילדים קטנים), מלחמת הגבאים, מסיבה קטלנית.
להורדה כנסו לדף “סיפורים להורדה“
גולשים יקרים,
בימים אלו אנחנו מבצעים עבורכם שדרוגים ושיפורים באתר, גם בעיצוב, גם בביצועים, גם במהירות הגלישה וגם בחוויית השימוש הכללית.
אנחנו יודעים שלפעמים כשמתרגלים למשהו מסוים, שינוי פתאומי יכול להרגיש קצת מוזר בהתחלה. אבל חשוב לנו שתדעו שכל שינוי נעשה בשבילכם — כדי שהאתר יהיה מהיר יותר, נוח יותר, ברור יותר, ונעים יותר לשימוש.
לכן בתקופה הקרובה ייתכנו שינויים במראה האתר, במיקום של חלק מהדברים, ובאופן שבו חלק מהעמודים מוצגים. אין צורך לשלוח לנו הודעות חוזרות בסגנון "למה שיניתם?" או "איפה מה שהיה קודם?" — הכול חלק מתהליך שדרוג מסודר שנועד לשפר את האתר עבורכם.
עם זאת, אם נתקלתם בתקלה אמיתית שמונעת מכם לגלוש בצורה תקינה, לבצע פעולה, להתחבר, להוריד קובץ, לרכוש מוצר או להשתמש באתר בצורה חלקה — נשמח מאוד שתעדכנו אותנו.
במקרה כזה, היכנסו לעמוד צור קשר, שלחו לנו פנייה מסודרת עם תיאור הבעיה, ואנחנו נשתדל לטפל בה בהקדם האפשרי.
תודה על הסבלנות, ההבנה ושיתוף הפעולה. 🙏
אנחנו עובדים כדי להפוך את האתר לטוב יותר בשבילכם.
שישה סיפורים חדשים מעודכנים לתאריך טו’ טבת
המכנסיים, קו חוזר, המסתור, טעמה של תורה, קטנים גדולים (סיפור לילדים קטנים), מלחמת הגבאים, מסיבה קטלנית.
להורדה כנסו לדף “סיפורים להורדה“

ההשקה הגדולה של חודש תמוז יצאה לדרך! דף סיפורים חדש ומבצעי השקה כפי שהבטחנו – באתר פורסם דף חדש לרכישת סיפורים, הכולל כ־37 סיפורים

בקרוב: 30 סיפורים חדשים – וכבר עכשיו למעלה מ-1,000 סיפורים חינם חסדי שמיים – עברנו את קו 1,000 הסיפורים החינמיים באתר, וכל אחד מהם ממשיך

היי חודש טוב לכולם, כמו בכל חודש עולים סיפורים ושידורים חדשים וגם החודש 8 סיפורים ו7 שידורים חדשים להאזנה והורדה בחינם ללא שקל אחד. להלן
21 תגובות
משה היקר,
אנו מתנצלים על אי הנוחות שאתה מרגיש באתר, נשמח שתיצור עימנו קשר ותגיד מה לא אהבת באתר בשביל שנוכל לשפר את האתר.
תודה, רועי.
לא רק יפה אלא יפה מאוודדדדד
תודה נמשיך להשקיע ולתת את האתר הטוב ביותר.
גועל נפשששש ברמה מסריחההההה
סיפורים בלי רמה!!!!! ובדיחות בכלל
לך תתעסק במשהו יותר נורמלי
גם לנוח שכתוב בתורה שהיה איש צדיק יש דורשים לגנאי וגם אצל אברהם אבינו כתוב ומקללך אאור כלומר שהיו לו מקללים וגם את משה רבנו הענו מכל האדם האשימו בהתנשאות כך דרכו של עולם תמיד יש מתנגדים והעובדות הם שלסיפורים אלו יש מליוני דקות של האזנה והדיסקים נמכרים אז אם אתם לא נהנים לא חובה לשמוע אבל חבל שבגלל עין הרע אתם רוצים לגזול הנאה מאנשים אחרים
המשך חיים טובים.
למה אתה מדבר ככה ???
תתעסק אתה במשהו יותר נורמלי…
אף אחד לא מכריח אותך להקשיב לסיפורים שלו
אני שומע אותו כבר 15
ותמיד הסיפורים שלו על רמה מלאים מסר מחזקים מרתקים מעניינים ומצחיקים
כל פעם הוא מביא דברים חדשים שלא חוזרים על עצמם בכלל ..
פשוט רואים שלא האזנת לסיפורים שלו ואתה אכול קנאה מסיבות שלך…
אומלל..לך תתעסק באהבת ישראל קצת לא יזיק לך..
יש לאנשים צרות עין (עקיצה קודמת שנמחקה)
זה הזוי כמה סיפורים כל אחד יותר מקורי משהשני, והם לא נגמרים אלא רק משתבחים יותר ויותר
תודה רבה
מה לגבי הספרים והאלבום המדובר?
יהיה פה פרטים באתר על זה?
יהיה פרטים תוכל לעקוב אחרי הכל בדף “מה חדש?”
אני אישית מקשיבה המון לסיפורים של דוד החקיין למרות שאני אם לחמישה ילדים.
ואני מוכרחת לומר שהתוכן של הסיפורים ממש על רמה, ומקסים בכל פעם מחדש. לדעתי דוד עושה עבודה
מושלמת ומדהימה, ורואים סיעתא דשמיא שהוא מקבל לאורך כל הדרך. שמחתי לשמוע על החוברת קומיקס
בכך שיש לכישרון של דוד במה להתבטאות יותר. אם יש אנשים שכותבים ביקורת שלילית, אני חושבת שהם
כותבים שטויות שהם לא מתכוונים להם בעוד כל מיני אתרים ואיפה שיש להם אפשרות לקבל תשומת לב. תמשיך הלאה
להעסיק מאות בחורי ישיבה וכדו’ בדברים טובים.
אתר יפה מאוד. אני אוהב לשמוע את הסיפורים בנסיעות. אהבתי מאוד את “המרדף אחר חיים חדשים” ו”הסתבכות” ו”יויו”
אשמח אם המערכת תוכל להעלות גם כן את ה”גרף” שעליו יהיה הקומיקס של אברהם אוחיון. כי לא ראיתי את זה ברשימה
של הסיפורים.
נ.ב. אני חושב שאם יש מישהו שלא שמע את הסיפורים של דוד החקיין ונכנס לאתר, אז אולי כדאי לעשות חלון מיוחד שבו יהיה
את ה”סיפורים המומלצים של דוד” או “עשרת הסיפורים הטובים ביותר” שידע מה להוריד.
אין אחד כמו דויד החקיין שעושה סיפורים
א, על רמה
ב, למגוון של כל הגילאים!
ג, עם מסרים חזקים ואדירים!
ד, ו-ב-ח-י-נ-ם!!!
אני מקשיבה בתדירות לסיפורים של דוד ברוקנר, ואני לא ילדה…. ואני נהנית מ א ד מ א ד !!!!!!!!!!!!!!! לאחרונה עושים לי בעיות טלפוניות עם הקווים ואינלי גישה לקו שלו. זה נוראאא קשה לי!!!!!! בתור אחת ששמעה אותו מידיי יום שעות אין ספור זו הייתה קריעה. מדיי יום הייתי מנסה להיכנס מטלפונים שונים, אך ללא הצלחה. עכשיו, בגלל האתר, אני יכולה להשלים פערים אבל עדיין לא מעלים לפה את כל הסיפורים…
ולגבי הסיפור שהיה נגד דוד:
אני מנסה בכל דרך לטהר את שמו אצל מכרותיי ומכריי ואף הצלחתי לגייס הרבה למשימה…. אנשים פשוט שטפו להם את המח, לאנשים האטומים, ואנו אלה שמוטלת עליהם האחריות לשטוף את מוחם מחדש, אך מהכיוון ההפוך.
והלוואי ונצליח.
בהצלחה בכל!!!!!!
רוצים עוד סיפורים תודה על ההשקעה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
הנוסח הבא מורכב משמות של סיפורים של דוד החקיין.
אני מקווה שדוד החקיין יצליח ב “מרדף אחר חיים חדשים”, ושהכל יהיה סתם “עבר אפל” ושיפסיק להיות “הנרדף”. ועוד יגיע זמן שימסור “שיעור קשוח” בכל בית כנסת. רק שעכשיו זה “מלחמת הגבאים”.
ש”השוטר שמעון” יפסיק לרדוף אותו, ורואים עליו איך שהוא “לא נכנע” ב”מסירות נפש”ואיך הוא לא נופל אלא “עומד בזמן”נקווה שהוא יגלה לנו מהו “סוד הכח”. כי כבר רואים “קרן אור באפילה”. שיגלו את “ההסוואה” של המשטרה שתשלם על ה”טעות בגדול” ויראו מה זה “סופו של השקרן” ומה קורה למי ש”משחק באש” ואז יתחיל “המסע אל האמת”. זו תהיה “מלחמת קיום” ו”מאבק בפנים” האמיתיות של המשטרה. ו”קטנים וגדולים” ידעו שדוד הוא בכלל לא “זקן מסוכן”. אני “לא מבין” למה זה לא קרה עד עכשיו אבל כל דבר ב”מקומו ממש” הלוואי שזה יקרה עד “יום שלישי” הבא. וכולם ישאלו, דוד, “אייכה”. השם יעזור שיחזור “בחזרה לחיים” וירד ממנו כל “איום ממשי”.
גדול!!!!!!!!!
תודההההההההההה
וההוא פשוט אין מה לומר פשוט אדיר הסיפורים ממש מעניינים והתוכן אין מה לדבר בכלל זה סיפורים על רמה כל הכבוד לדוד החקיין תודה.
