היי חברים מה קורה?
הנה לכם 12 סיפורים חדשים חלקם לא ממש חדשים אבל לא התפרסו אף פעם בעבר.
שמות הסיפורים:
פשוט תקראו אותם בדף “סיפורים להורדה”
האזנה נעימה וערבה לכולם
גולשים יקרים,
בימים אלו אנחנו מבצעים עבורכם שדרוגים ושיפורים באתר, גם בעיצוב, גם בביצועים, גם במהירות הגלישה וגם בחוויית השימוש הכללית.
אנחנו יודעים שלפעמים כשמתרגלים למשהו מסוים, שינוי פתאומי יכול להרגיש קצת מוזר בהתחלה. אבל חשוב לנו שתדעו שכל שינוי נעשה בשבילכם — כדי שהאתר יהיה מהיר יותר, נוח יותר, ברור יותר, ונעים יותר לשימוש.
לכן בתקופה הקרובה ייתכנו שינויים במראה האתר, במיקום של חלק מהדברים, ובאופן שבו חלק מהעמודים מוצגים. אין צורך לשלוח לנו הודעות חוזרות בסגנון "למה שיניתם?" או "איפה מה שהיה קודם?" — הכול חלק מתהליך שדרוג מסודר שנועד לשפר את האתר עבורכם.
עם זאת, אם נתקלתם בתקלה אמיתית שמונעת מכם לגלוש בצורה תקינה, לבצע פעולה, להתחבר, להוריד קובץ, לרכוש מוצר או להשתמש באתר בצורה חלקה — נשמח מאוד שתעדכנו אותנו.
במקרה כזה, היכנסו לעמוד צור קשר, שלחו לנו פנייה מסודרת עם תיאור הבעיה, ואנחנו נשתדל לטפל בה בהקדם האפשרי.
תודה על הסבלנות, ההבנה ושיתוף הפעולה. 🙏
אנחנו עובדים כדי להפוך את האתר לטוב יותר בשבילכם.
היי חברים מה קורה?
הנה לכם 12 סיפורים חדשים חלקם לא ממש חדשים אבל לא התפרסו אף פעם בעבר.
שמות הסיפורים:
פשוט תקראו אותם בדף “סיפורים להורדה”
האזנה נעימה וערבה לכולם

ההשקה הגדולה של חודש תמוז יצאה לדרך! דף סיפורים חדש ומבצעי השקה כפי שהבטחנו – באתר פורסם דף חדש לרכישת סיפורים, הכולל כ־37 סיפורים

בקרוב: 30 סיפורים חדשים – וכבר עכשיו למעלה מ-1,000 סיפורים חינם חסדי שמיים – עברנו את קו 1,000 הסיפורים החינמיים באתר, וכל אחד מהם ממשיך

היי חודש טוב לכולם, כמו בכל חודש עולים סיפורים ושידורים חדשים וגם החודש 8 סיפורים ו7 שידורים חדשים להאזנה והורדה בחינם ללא שקל אחד. להלן
16 תגובות
אני לא מצליח לפתוח סיפורים משלך למה ?
מה זה יש לך חסימה
ם כן זה יפתח בימים הקרהובים
יפה מאוד הסיפור יוסי…….
יאווו!!!! תודה רבה רבה!!! אין מילים !!!!!!!!!!!!!!!
😀😀😀😁😁😁❤❤🤍🧡💛💜💙💚
הסיפורים התולעת והשעון הפילאי התפרסם וואלה התפרסם
אני מאזין לסיפורך מעל 10 שנה תודה רבה
תודה רבה לך דוד
הסיפורים ממש יפים
ותמשיך להעלות לנו סיפורים תודה רבה
וואו וואו וואו!!!!!!!!!!!!!!
אין מילים תודה ענקית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין מאושר ממני עכשיו!!!!!
תודה גם שעלו סיפורים ישנים הם הכי הכי יפים!!!!!!!!!
תודה! תודה! תודה!
יש לי שאלה אל מי שמעלה כל פעם, יש כזאת אפשרות להוריד
את כל הסיפורים שעלו בבת אחד? זה ממש יעזור מאאאאאאד!!!!!
שמתם לב שכבר המון זמן דוד החקיין לא עונה לשאלות בשאל את דוד החקיין? (אם הוא היה עונה הייתי שואל אותו שאלה שמאוד מציקה לי, חשובה מאוד).

צודק אחי באמת לא עונה אני [יוסי קדוש נכד של הרב שלום הכהן ] שאלתי כבר ביום שלישי ולא עונה עד עכשיו [אולי היה עסוק בסיפורים ולא יכל לראות את השאלות צריך לדון לכף זכות אותו

אני לא בא בטענות.
אבל כל הכבוד שאתה דן לכף זכות!
צדיק! אני מאוד מעריך את דוד החקיין! אין לי שום טענות עליו!
אני מביא בכל פעם שיוצא סיפורים להמון ילדים ונערים! שדוד החקיין איין כמוהו בעולם! 😁😁😁😁😁😁😀😀😀😀!
יש תודה רבה על הסיפורים
יייייייייייייששששששששששששששששש
הסיפור חבורת חי ממש יפה…
הוא היה בקו
למה לא מפרסמים את התודות על הסיפורים שלי?