שלום לכולם יש לכם פה 4 סיפורים חדשים שהם 7 ומה הכוונה? יש לכם פה סיפור שהוא 4 חלקים.
שמות הסיפורים:
הסוכן – 4 חלקים, פתרון סופי 2, גן חיות, תורה בממלכת הכפור 4.
להורדה כנסו לדף “סיפורים להורדה”
האזנה נעימה ערבה ומהנה לכולם!
גולשים יקרים,
בימים אלו אנחנו מבצעים עבורכם שדרוגים ושיפורים באתר, גם בעיצוב, גם בביצועים, גם במהירות הגלישה וגם בחוויית השימוש הכללית.
אנחנו יודעים שלפעמים כשמתרגלים למשהו מסוים, שינוי פתאומי יכול להרגיש קצת מוזר בהתחלה. אבל חשוב לנו שתדעו שכל שינוי נעשה בשבילכם — כדי שהאתר יהיה מהיר יותר, נוח יותר, ברור יותר, ונעים יותר לשימוש.
לכן בתקופה הקרובה ייתכנו שינויים במראה האתר, במיקום של חלק מהדברים, ובאופן שבו חלק מהעמודים מוצגים. אין צורך לשלוח לנו הודעות חוזרות בסגנון "למה שיניתם?" או "איפה מה שהיה קודם?" — הכול חלק מתהליך שדרוג מסודר שנועד לשפר את האתר עבורכם.
עם זאת, אם נתקלתם בתקלה אמיתית שמונעת מכם לגלוש בצורה תקינה, לבצע פעולה, להתחבר, להוריד קובץ, לרכוש מוצר או להשתמש באתר בצורה חלקה — נשמח מאוד שתעדכנו אותנו.
במקרה כזה, היכנסו לעמוד צור קשר, שלחו לנו פנייה מסודרת עם תיאור הבעיה, ואנחנו נשתדל לטפל בה בהקדם האפשרי.
תודה על הסבלנות, ההבנה ושיתוף הפעולה. 🙏
אנחנו עובדים כדי להפוך את האתר לטוב יותר בשבילכם.
שלום לכולם יש לכם פה 4 סיפורים חדשים שהם 7 ומה הכוונה? יש לכם פה סיפור שהוא 4 חלקים.
שמות הסיפורים:
הסוכן – 4 חלקים, פתרון סופי 2, גן חיות, תורה בממלכת הכפור 4.
להורדה כנסו לדף “סיפורים להורדה”
האזנה נעימה ערבה ומהנה לכולם!

ההשקה הגדולה של חודש תמוז יצאה לדרך! דף סיפורים חדש ומבצעי השקה כפי שהבטחנו – באתר פורסם דף חדש לרכישת סיפורים, הכולל כ־37 סיפורים

בקרוב: 30 סיפורים חדשים – וכבר עכשיו למעלה מ-1,000 סיפורים חינם חסדי שמיים – עברנו את קו 1,000 הסיפורים החינמיים באתר, וכל אחד מהם ממשיך

היי חודש טוב לכולם, כמו בכל חודש עולים סיפורים ושידורים חדשים וגם החודש 8 סיפורים ו7 שידורים חדשים להאזנה והורדה בחינם ללא שקל אחד. להלן
63 תגובות
תודה רבה
תודה רבה
יישר כוח
יייייייייש, תודה

וואווו תודההה!!!
הסיפור הפיתאון הסופי, הוא חלק 2?
מה אם ה1?…
????
הפיתרון הסופי 2, הכוונה לחלק 2?
אם כן, מה עם1?
הרב דוד יישר כח גדוללללללל
אתה מציל משפחות שלמות בזמנים הקשים שעוברים עלינו
ה’ יברך אותך בכל הברכות
ושיתן לך כוחות להמשיך לחזק ולשמח את עם ישראל
באהבה
משפחת אלבז
תודה רבההההה!!!שכוייח עצום!!
אולי כולנו נשמור את הקישור לדף הזה ונפתח כאן פורום!!!

דוד החקיין אמר כבר שהוא ממש מתנגד לעניין הזה של פורום. אני אדביק פה תגובה שבוא כתב לגבי העניין של פורום.
שמתי לב בתגובות שבהתחלה התגובות התייחסו לדוד החקיין ולסיפורים ולאט לאט זה יותר גלש לשיחות בן המגיבים וכו…ואנ י רוצה לשתף אתכם במחשבות שלי ,לי אישית לא נראה /שזה המקום המתאים לשיחות האלה בן העוקבים ,ואני גם נורא מפחד כי איזה הוא חכם הרואה את הנולד!!!!מתחילים כאן שיחות בן בנים לבנים בנות לבנות אבל גם בן בנים לבנות ואני מאוד חושש שיבוא יום ורבנים או הורים יעלו על התכתבויות לא כל כך כשרות בן בן לבת ובמקומות אחרים ברשת אז יחקרו מאיפה הכל התחיל ואז …אה באתר של דוד החקיין …אוי זה ממש אבל ממש יעזור לי בחיים …נכון אולי אני מגזים וניסחף אבל מה אני צריך לחשוש לצרות האלה ..טוב לי בחיים הצלחתי די לטהר את השם שלי למה להרוס?ולמה לתת מתנה לאלה שרק מחפשים להשחיר את פני ,תארו לכם מחר יצא איזה דף לפרשת שבוע שיזהיר ממני ויכתוב שבאתר שלי צעירים דתיים מתכתבים בן בנים לבנות וזה מביא למכשול והיגיעו סיפורים מזעזעים למערכת (הם גם יכתבו שקרים מתוך השקפת עולם) נו מה אתם חושבים על מה שכתבתי ?
זה חלק מתגובה של דוד… אני לא צריך להרחיב ברור מכאן שהוא אומר בעצם שהוא לא רוצה שיהיה פורום והתכתבויות לחינם…
אין סיכוי, דוד מתנגד לזה נחרצות ואני יאלץ למחוק תגובות שלא יהיו במקום.
נו? זה מה שאמרתי. דוד לא רוצה שיהיו כאלה דברים. לא הבנת… דוד החקיין שאל מה אתם אומרים על מה שכתבתי לא אני.. ואז בסוף הוספתי ואמרתי שזה לא מתאים שיהיה פורום.
תודה רבה!!!

ספורים יפים
תודה רבה רבה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין על הסיפורים האלה הם פשוט מושלמים אין מה לומר….
אין על הסיפורים שלך הם ממש מושלמים, מותחים ובעיקר מגניבים!
תודה רבה ממש
סוף סוף ! ממש תודה רבה בכל הקורונה השתעממנו ועכשיו יש סיפורים !!! (:
ממש תודה רבה דוד על הסיפורים היפים !!!!!
סיפורים טובים אחלה דוד
אין כמו הסיפורים המאלפים של דוד החקיין! אחלה דוד
ייייישששששששששש תודה רבה דווד החקיין אתה מטורף
תודה רבה רבה רבה
תודה רבה רבה רבה

דוד תודה רבה על הכללללל
סיפורים יפים ובדיוק לתקופה כזאת…
חחחחחחחהה באו נפתח פרום רק לבנים
אם יהיה פורום אני בשמחה אצטרף. אבל שוב. לא נראה לי שזה יתקיים בגלל סיבות חינוכיות. אני חושב שמי שחושב על זה טוב יבין על מה אני מדבר. קיצור…
דוד תודה
אתה פשוט תותח אין מושלם של סיפורים אין לי מילי להודות לכם
תודה רבה..
הייתי מאוד רעב לסיפורים שלך.
תודה . תודה .תודה .
אין על הסיפורים של דוד החקיין
דוד תודה רבה על הכללללל
סיפורים יפים ובדיוק לתקופה כזאת
הפיתרון הסופי 2, מה איתו?
הוא חלק 2?
אם כן, היכן פרק 1?
הסיפור הפתרון הסופי 2 זה סיפור של חלק אחד על הנאצים
תגידו ממתי ההתכתבות הזו ראיתי את זה בזמן האחרון

מה אם הביפור הפיתרון הסופי 2?
האם זה חלק 2??
אם כן, מה אם 1????
הכוונה של המספר 2 זה על הפתרון הסופי ולא על הסיפור כלומר שאחרי הפיתרון הסופי של היטלר בשואה אז דוד מציג פה בסיפור פיתרון סופי אחר להשמיד את היהודים כביכול

יאללה תהנו
אה. סבבה תודה
למה אני לא מצליך להתחבר לאתר
מתי הסיפור שבקו “מסר מוצפן ” יוצא להורדה ?
בזמן האחרון בקושי יש סיפורים להורדה !!!!!! זה בגלל שאין עורכים של האפקטים ???????????🌻🌻🌻
תורה בממלכת הכפור זה לא דוד החקיין ??????
הרב דוד החקיין ..
באמת תודה רבה על כל הסיפורים שלך . זה ממש יפה כל אחד ואחד אני כבר מחכה על עוד סיפורים.
(כפי מה שהבנתי שאתה קצת חולה .. אז אני מאחל לך רפואה שלמה בקרוב.. אכי”ר)
חברה יש סיפור של דוד ששמעתי בקו על אמא יהודיה שהתחתנה עם בעל גוי והיו להם שתי ילדים בן ובת והבת שהיתה יותר גדולה היתה נכה והוא לא והיא היתה בבית כל היום ומאד רצתה עגלה שתוכל ללכת ללימודים והם הלכו לעירה של יהודים ומישהו נתן להם והתברר שהוא היה דוד שלהם ………………………………………………….. מישהו יודע למה זה לא ירד לאתר ??? ואם כן איך קוראים לזה ? אם תוכלו לענות זה ממש יעזור

כן יש את הסיפור הזה זאת שלא נכנעה
זאת שלא נכנעה
הסיפור זאת שלא נכנעה ב”סיפורים להורדה”
תודה רבה . כנראה כשהורדתי את זה זה כשל
מתי כבר יצאו סיפורים חדשים.?????????????????????????????????

תודה רבה לדוד החקיין התותח !!!

ואיפו כל שאר הסיפורים שלא הועלו? כמו מסע פנימה ועוד?
לאחרונה אין סיפורים חדשים וזה מרגיזזזזזז
זה בגלל שאין עורכים של האפקטים
נכון צודק אבל את החדשים אפשר לשמוע בקו 0799193000 😉
דוד תודה רבה מכל הלב.
יש לך המון המון זכויות מלהנות את עם ישראל. ואנחנו מוצאים הרבה מוסר הסכל והמון חיזוק מהסיפורים הנפלאים. מצחיקים. מותחים. שלך…תודה וכמה שנודה זה לא יספיק.. תודה מכל הלב
רפואה שלמה ובהצלחה.
דוד וכל החברים……..
תודה רבה על הכל מתי יוצא סוכן 5
יש סיפורים ? עוד רגע סגר בבקשה תוציא המון ותודה רבה על זה
חחח.. אתה כאילו קובע שיהיה סיפורים.. סתם. הכל טוב. גם אני רוצה…
יש בקו את הסיפור הסוכן 5 ותוצאות מתי הם יצאו להורדה???????????.

הסיפור שובר החומות כול כך יפה אני יכולה לשמועה אותו שוב ושוב ….
תודה רבה🤩
סיפורים יפים תודהההההההההההה מחכה לעוד סיפורים בציפיה גדולה אני לא יודעת מה הייתי עושה בלי דוד החקיין

תודה
בסגר חייבים את דוד החקיין (אם לא אז ח”ו משתגעים
)

מעניין כמה חלקים יהיה הסיפור הסוכן 🤔